De FVB zoekt een bureaumedewerker met als aandachtspunt ondersteuning beroepsverenigingen (m/v - 24 uur - Utrecht)
31 maart 2022
Wij zoeken per 1 mei 2022 voor ons secretariaat in Utrecht voor 24 uur per week: een professionele en zelfstandige BUREAUMEDEWERKER.
De functie
- Je belangrijkste aandachtspunt is de ondersteuning van de besturen van de zeven beroepsverenigingen die samen de FVB vormen, zoals het organiseren van evenementen en het verzenden de nieuwsbrieven.
- Samen met je collega-officemedewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor de leden van de aangesloten beroepsverenigingen en ben je verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening aan deze leden.
- Een andere taak de je samen met je collega’s uitvoert is de ledenservice: je zorgt ervoor dat alle vragen goed worden afgehandeld en dat onze leden van alle informatie worden voorzien om hun werk te kunnen doen.
- Daarnaast ben je zo allround dat je je collega’s kunt vervangen op hun belangrijkste taken: secretariaat en de ondersteuning van directeur, bestuurders en beleidsmedewerkers, en de uitvoering van de ledenadministratie, de financiële administratie.
- Het secretariaat wordt bemenst met vier personen: we verwachten dat je het leuk vindt om in een klein team te werken, hands-on en flexibel bent, en een gezamenlijke verantwoordelijkheid voelt voor het goed functioneren van het secretariaat.
Wij zoeken per direct een bureaumedewerker met een hbo/mbo-plus werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie. Gezien het werken met geautomatiseerde systemen (ledenadministratie, financiële administratie, website) is ervaring met dergelijke systemen essentieel. Het werken met vrijwilligers vereist dat je incidenteel buiten kantoortijden beschikbaar bent.
Wij bieden:
- een baan voor 24 uur per week
- Het betreft een aanstelling voor 1 jaar met de intentie om over te gaan tot een vaste aanstelling.
- We volgen de cao Geestelijke Gezondheidszorg. Salarisindicatie: schaal 45 (€ 2.357 - € 3.326,-) bij gebleken kennis en ervaring.
- Flexibiliteit: je werkdagen en werktijden stem je in onderling overleg af met je collega’s.
- De mogelijkheid om je talent in te zetten voor de leukste beroepsgroep in de zorg met een maatschappelijk relevante taak.
- We werken in een klein, gezellig kantoor op steenworp van station Utrecht Lunetten en met gratis parkeermogelijkheid.
Wil je werken voor de zorg? Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Heb je nog vragen? Neem contact op met het secretariaat: e-mail info@vaktherapie.nl of telefoon (030) 28 00 432 (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag).
Wil je solliciteren? Stuur je brief met cv dan per e-mail aan info@vaktherapie.nl. De sluitingsdatum is 15 april 2022.
Agenda
-
28 nov.
Focussessie over kwaliteitsstandaarden - Richtlijnen in de jeugdzorg
-
-
30 nov.
Symposium Vroegkinderlijke traumatisering
-
-
02 dec.
Emotie Regulatie Training (ERT) bij mensen met een laag IQ
-
-
02 dec.
Tweedaagse cursus Transactionele Analyse (TA) en werken aan een veilige hechting met behulp van het script
-
-
07 dec.
Dans in de Gezondheidszorg
-